Vita drömmar

Oj oj flytten kommer krypande och det känns som ett hack just nu. För tidigt tt börja packa men lite smått panik om vad man ska göra med allt.
Just nu håller jag på och målar och allt blir VITT VITT VITT.
En vit Budda är en lycklig Budda, eller? Om ni frågar mig så blev han så mycket nöjdare.
 
Klockan den springer visst bara på idag och jag tycker inte att jag hinner något. Skola imorgon och jag kommer vara så piss trött då jag går av 07:00 och börjar 12:10 så skoj.
Fördelen med jobbet just nu är att eftersom vi mer eller mindre alltid får gå kort så hinner man inget och tiden bara rusar och snart är det dags att gå hem.
 
Var och gick ett varv runt strömmen med Maken förut och det börjar bli lite höst i alla fall med lite löv på marken, trotts att vi de sista dagarna haft ett härligt väder som jag hoppas håller i sig.
 
Nej dags att återuppta operation lampa.
 
Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0