Karuseller och ballonger

Oj oj vad tiden går, imorgon är det redan fredag.
Bara tre dagar kvar på denna vecka sen är jag ledig. Eller ledig och ledig, på måndag ska jag kolla på lägenhet, på tisdag ska vi ha visning på våran och sen ska det sorteras,rensas och packas både för flytt och äventyr.
På Torsdag efter skolan bär det av mot Las Vikas. Därifrån kommer jag tillsammans med Flickorna Vicketoria och Helene bege oss mot Västervik för senare färd mot målilla och GP. Ska bli väldigt väldigt roligt.
Idag har jag spenderat egentid med lilla Kalle då Frugan och JanE var tvugna att befinna sig på sjukhuset med lillskruttan. Det var riktigt mysigt och det måste vi göra om snart igen, tycker i alla fall jag :)
Nu ska jag ta och borsta tänderna och krypa ner i sängen.

Xoxo Cessili
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0