Regn och rusk.

Halloj på er!
Idag har jag fått tummen ur och ringt Dr H fick tyvärr ingen td först 8 maj.
Varit på lunch med maken min och ätit thi buffe.
Sedan gick jag och möte min snurriga fru som vandrade runt i parken som ett spöke. Men farmor Ci har alltid en frukt i väskan så hon piggnade snart till igen. Sen bar det av hem på fika, prat i soffan, kaffe och massa Alice mys.
Har märkt att Alice och jag tycks byta doft med varandra, för hela kvällen har jag gått och sniffat på mig själv och sagt "åhhh Alice lukt" hihi tokig som jag är. Undra om Sandra dee och JanE säger det samma när de sitter där i soffan och har kvällsmys ;)
Idag fick jag mail om att min order är på väg så hoppas den kommer imorgon, då blir det väl lite bilder om ni är snälla.

Nu ska jag ta och sova.
Natti natti på er.
Xoxo Cesslil

Kommentarer
Postat av: Frugan

Tusen tack för äpplet:-)!!!!<3

2012-04-18 @ 22:02:53
Postat av: Ci

Så lite så :) Lite av min uppgift att ha nått i väskan när det behövs ;)

2012-04-19 @ 10:07:08
URL: http://http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0