2011

Första inlägget för i år, har tänkt att skriva och till och med öppnat och loggat in många gånger men inte kommit igång men tänkte nu i alla fall skriva ett par rader.
Tycker ju att jag borde hunnit med att skriva lite nu när jag varit hemma men i ärlighetens namn skulle det inte blivit något som någon vill läsa utan mest bleklagningar och massa gnäll.

Som de flesta av er kanske redan vet så är jag sjukskriven på grund av att jag inte mår så bra. Mitt blodtryck är inte så mycket att prata om då det är näst intill oidentifierbart i emellanåt och utredningar mm kommer förmodligen att börja nästa vecka då vårdcentralen är mästare på att skjuta på det mesta. Så min vardag består mest att gratisfylla och ryggläge. Ingen ork eller energi till något alls och tror att jag har början till trycksår i alla fall en fruktansvärd smärta i höft och rygg/rumpa.

Känner mig som en gammal gumma eller som om allt jag gör är efter målgången på ett maraton, mycket suck och flås, vingliga ben och svimningar men jag kämpar på.

I dag kom min storasyster hit med semla och fikade, mycket trevligt. Hon mår inte så jätte bra hon heller men hoppas att det blir bättre snart och att de får ordning på henne med :)

Skulle så vilja slinga håret bland annat. Skulle väldigt gärna köpa eller bygga ett hus med. Tror jag vet hur det ska se ut och vet en tomt som är till salu där jag skulle kunna bygga det med och den är till ett vrakpris med :)

Nej ni nu ska jag ta en kopp te och sen blir det sängen, i hopp om att få sova ordentligt i natt.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Susanna

Mmmmm hälsan är det fundamentala....Man tänker inte på det alls när man är frisk, men så fort något är fel så finns inget annat, låter som du har det tufft, tröttheten är det värsta av allt, man orkar inte, kroppen vill inte och modet sviktar......Håll i bara....Försök att fokusera på hur det känns att må bra, håll fast vid den tanken...Veeet det är jätte svårt, men jag gör det var morgon, och det funkar, som en slags meditation, kontemplation.....Man försöker tänka sig själv frisk, låter flummigt jaaaaaaaaa:) Jag är ett levande bevis, är tron stark nog, så kan du bara vinna<3 kraaam och massa kraft till dig<3

2011-01-20 @ 22:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0