Det känns tufft nu.

Oj oj oj länge sen jag skrev men har inte haft tid för fem öre innan och har det väl inte nu heller om jag ska vara ärlig men orkar inte med något just nu. Energn är verkligen nere på botten just nu och känner att jag inte orkar något alls.
Känns skönt att det snart är juluppehåll med alla kurser för då ska jag sova och inte göra något alls.
Veckan är proppad med saker att göra hela tiden skola och kurser och vissa dagar på andra sidan stan med bara någon timme imellan och då gäller det att ligga i.
Den här dagen har väl inte varit den bästa på länge men jag tog mig igenom den i alla fall.
Började med att jag 07:55 svimmade när jag klev på bussen Woohhhooo så skoj.
Sen har det varit tur att jag fått sitta på kursen hela dagen för annars hade det fan inte gått med detta snurriga huvud och denna värkande kropp.
På fredag ska jag på kontroll och provtagning igen kan inte fatta att det redan gått 8 veckor.
Så nu håller jag tummarna att allt ser bra ut denna gång med så jag får lite nya mediciner och kan börja tjata på Dr H om att ansöka om min licens för naturliga läkemedel.
På måndag ska jag även prata med vc om långtids blodtrycket och se när vi ska hinna med att få in det, inget kul at gå runt med en sån pipande sak Chris kommer ju inte få sova något hahaha.
Nej nu ska jag ge mig ut med Gingis sen blir det nog att krypa ner i sängen med  skol boken innan jag sluter mina blå för idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du blir bättre snart! Kram

2011-12-06 @ 20:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0