Min lille dator, så söt.

Ikväll ska älsklingen och jag skicka efter skor :) åhh längtar tills de kommer.

Funderar på om jag ska ta och väcka min lille vovve och ge mig ut på en lång promenad eller om jag ska bege mig upp till solariet en sväng först.
Vad tycker ni?

Nu har jag lyckats få över spotify i min egna lilla dator :) så nu längtar jag efter kaffekoppen, min nya härliga filt, lite tända ljus och massa blogg mys i soffan eller i sängen.

Som ni kanske har märkt så försöker jag höst peppa mig själv :)

Just nu lyssnar jag på Lille fru Viktoria som putsar sin gloria :) med Kim Larsen.
Det är nått speciellt med Danska, kan det vara en influens av min far kanske?

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0