Mummsigheter

Idag har jag varit duktig tycker jag allt, lagat mumsig middag, lunch till i morgon och nu ska snart pajen in i ugnen så den blir klar till kvällsmyset :)
Har varit på en härlig lång promenad med min älskade man och sen har jag mest gått runt med min kaffe kopp och myst hela dagen :)

I går var vi och kollade på lägenhet och Nockan och de fick den med, hoppas ni kommer trivas. Det var svårt att gå och titta åt någon annan när man inte skulle bo där själv.
Men jag tror nog allt att det blir bra.

Nje ni nu har jag icke tid att sitta här, måste hinna till affären medan pajen blir klar :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mysigt. Tror jag ska stanna i stan en kväll. Ibland kan jag få sådan lust att gå runt i stan nu på hösten. Gå in på ett fik, ta en kopp och sedan fortsätta hemåt. Vet inte vad det beror på.

2010-10-08 @ 17:30:42
Postat av: ci

Klart du ska göra det :)

2010-10-10 @ 12:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0