Vår städning

Hej hopp!
Idag var jag och mannen på stan en sväng och när vi kom hem var jag tvungen att ta tag i något jag skjutit på länge.
Mitt klädproblem.
Då idag har jag rensat ur garderoben och annonserat till mina nära att det råder öppet hus på onsdag så de som vill får komma och hämta vad de finner att de vill ha ur min ut rensning. Eventuellt överflöd kommer skänkas till välgörenhet.
Vill först och främst att mina kläder skall finna hem hos någon som jag vet tar väl hand om dem.

När jag rensade så kom jag underfund med så mycket man sparar på sig som man inte använder alls, vet inte hur det kommer sig men nu är jag en bit på väg i alla fall och det finns till och med lite plats kvar för fina vår och sommar kläder.

Vill att det ska bli bar mark nu och att de sopar undan allt grus så man kan ha sina fina skor, tunna fina kläder som man inte ser ut som en överdimensionerad köttbulle i. åhh längtar och vet att den tiden kommer snart.

Nej ni nu ska jag dricka mitt te och göra mig klar att sussa, dags att jobba imorgon igen, helgerna går allt för fort.

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0