Ont i Hu´ve.

Åhh idag är huvudvärken tillbaka, vet inte riktigt vad jag skall göra vill bara att den försvinner långt bort.
Jag som ska på möte idag med för att sen jobba kvällen, usch.

Igår var vi på ett litet äventyr, älsklingen väckte mig så jag hann gå med Ginga sen åkte vi till IKEA och kollade på bla ny säng (sängram) och så lite annat smått och gott. Sen åt vi lunch och begav oss hem igen. På vägen hem stannade vi till på jobbet så jag kunde springa upp och lägga in om semester.

När vi sedan väl var hemma passade jag på att gå och ta en tupplur för att sedan svida om till min nya morgonrock.
Sen blev jag lite varm på kvällen och tog av mig den och då vips så var Coffe där och tog den och när jag vaknade i dag gick han omkring i den med.
Så mycket verkade han hata morgonrockar, haha.

Nej ni nu ska jag bläddra igenom lite tidningar innan vi ska åka.

Xoxo

Kommentarer
Postat av: wickii

Inte bra med huvudvärk!! hoppas den ger med sig. Saknar dig systra mi!!

2010-03-17 @ 18:29:38
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Ci

Saknar dig med gumman.

2010-03-17 @ 21:40:45
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0