Då var det dags.

Tänkte jag skulle chocka omvärlden med ett nytt inlägg.
Idag eller snarare i kväll så fick jag det glädjande beskedet att mormor och morfar skall flytta hem till Las Vikas, så otroligt roligt nära mor med :)
Nu vill jag egentligen bara en sak och det är att min semester börjar snart... längtar ihjäl mig.

Sedan så finns det ju mycket att underhålla sig med under tiden som tex att skratta åt andra människors dumhet, korkade val och totala brist på intelligens.
Har nog inte blivit så road på länge som under de senaste dagarna haha.

För övrigt så har jag lite problem med mina knän men hoppas det kommer att ge med sig i dagarna som kommer annars kommer jag inte kunna gå när veckan är slut.
Imorgon är det dags för min älskling att gå tillbaka och jobba, jag vet hur du verkligen inte vill det men hoppas det kommer gå bra i alla fall.

Sitter och funderar på att resa iväg i höst vi har ju trots allt inte åkt på smekmånad än och resan eller i alla fall en del av den ligger ju här i tryggt förvar och bara väntar på oss :)

Nu ska jag kolla Gingus öron och sen tvätta fötterna och borsta tänderna, sovmorgon i morgon, weiii.

Ha det så bra alle sammans.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att du är bättre i knäna redan. I nästa blogg kanske du kan beskriva lite mer i ord vad det är som roar dig så :-) Man blir ju nyfiken och ett gott skaratt vill man ju ha då och då.

2010-06-30 @ 11:20:21
Postat av: Ci

Kan jag inte göra här så öppet eftersom det bara är till för vissa öron att höra men jag kan berätta det för dig när vi ses :) kram kram

2010-06-30 @ 15:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0