Vad gör man?

Hej på er!
Har inte riktigt haft någon ork att uppdatera på ett tag.
Känns som om världen just nu befinner sig i bedrövelsernas tidevarv.
Allt har inte varit bra och saker som man förut såg som självklara är inte längre lätta.
Gränser som förut varit tydliga känns som ut suddade och som allt så känns det väldigt diffust.

Vet inte riktigt vad framtiden har i sitt sköte men det får vi väl med tiden se.

Låter dem säga det istället för jag.


Sov gott mina vänner.

Xoxo Cessili

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Finns här om du behöver mig gumman!!!

2010-01-28 @ 21:20:32
Postat av: Cessili

det vet jag. Tack

2010-01-28 @ 22:11:24
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: marina

Älskar dig gumman!

2010-01-31 @ 15:26:11
Postat av: Gunila

Ibland behövs motgångar för att man ska uppskatta vardagen. Jag hoppas att det snart ordnar sig och att allt blir som det brukar, bra altså!

2010-01-31 @ 19:43:59
URL: http://teamgravity.blogg.se/
Postat av: Robin

Jag finns här förutom idag :) Älskar dig gumman du är som en syster för mig

2010-02-06 @ 05:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0