Mask bo

Hej på er!
Jag sitter här med värkande mage och jag får skylla mig helt och hållet själv.
För efter att bara ha levt på kaffe och två smörgåsar med skagenröra idag så var jag dödligt hungrig när jag kom hem så jag beställde en pizza och nu håller min lilla mage att gå sönder.

Annars har jag slappat idag, sedan åkte jag hem till Peter och Anders och skrev placeringsbrickor och drack kaffe och hade det trevligt.
Själv är jag lite nervös för lördagen om jag skall behöva gå naken eller inte haha men Anders sa att det var helt ok om jag kom naken hehe.

Igår satt jag här framför datorn och grät en skvätt, det var inte pga sorg eller ledsamheter utan något som verkligen värmde hjärtat. Titta och läs min älskade SANDRAs blogg.

Nej ni nu ska jag snart ta och krypa ner bredvid min man och sussa sött.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0