Varning för snöras.

hej på er!
Här sitter man i Lillstrumpas vardagsrum i Las Vikas och har tänkt att jag kan slänga iväg ett par rader.
Snön bara vräker ner och jag tycker verkligen inte om det. Vill ha vår nu, vill hänga undan köttbulle jackorna och vinter tunga skor och ta på mig ett par i tyg en tunika och ev ett par leggings och ge mig ut i solen med en kopp kaffe och låta solens strålar värma min vinter frusna kropp.
Nu har jag hört att folket börjar känna hunger igen så ska väl erbjuda mig att slänga ihop någotmen jag suktar faktist bara efter en enkel kopp kaffe men det gör jag ju alltid.
Här är det annars fullt hus av hundar och att hålla Chuppe borta från Ginga Pinga för hon har helt plötsligt blivit väldigt intressant.
Åhh suktar efter Ben & jerrys med känner jag mmmm smaskigt.
Nej nu ska jag väl göra som alla andra och kolla på Anja som valt en vinter sport som yrke, fattar inte vad de tänker på det är ju både farligt och kallt och så långt ifrån mina intressen som det är möjligt att komma. Möjligen att jag skulle kunna tänka mig att vakna och gå på after ski då med ett par pjäxor på fötterna men där går gränsen...
Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: wickii

Åh jag vill med ha vår, så vi kan gå och sätta och i någon park och fika som vi gjorde i våras. Eller ta med oss hundarna någonstans..Tack för att du är här Ci!

2010-02-18 @ 11:50:17
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: ci

alltid gumman, alltid.

2010-02-18 @ 14:04:39
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0