Varning för detaljer.

Idag är det tisdag för alla er som inte visste det och det snöar ute igen, fy vad träligt.
Ska strax ge mig ut med hunden innan jag går till jobbet.
Hade gärna jobbat idag om det betydde att jag slapp att gå ut, tänk om man ändå kunde Zappa sig det vore under bart.

Då hade jag Zappat mig till en tid då detta snorandes försvunnit för i morse (ÄCKEL VARNING)
Vaknade jag av att jag inte kunde andas och satt mig upp och fick hosta upp en brun blodig slem klump ur halsen, det ni fy fan vad vidrigt. Ville helst dö där lite en stund....

Nej ni nu är det väl bäst man rör på sig eller vad säger ni.

Här kommer ialla fall ett kort sen i lördags

Sandriz ser ju inte ett dugg kartig ut inte haha.

 

XOXO Cessili



Kommentarer
Postat av: wickii

Förlåt för att jag smittat ner dig.. Tack för att du finns Ci. Vad skulle jag göra utan dig..

2010-02-25 @ 23:16:43
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: ci

Ingen fara gumman vi är ju uppfostrade så att vi skall dela med oss så det borde ju vara mammas eller mormors fel haha. Och vad skulle jag göra utan dig?

2010-02-26 @ 10:55:51
Postat av: Mamma

Nu vill jag bara protestera lite här. Det kan inte vara mitt fel att ni smittar ner varandra med snuva. Möjligen kan jag ta på mig att ni har möjligheten att göra det. Älskar er, snorungar

2010-03-13 @ 06:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0