Måndag igen.

Herr Förkylning har funnit mig och jag vill att han beger sig hem igen. Jag tycker att han är på trängande, hängig, irriterande och inte särskilt rolig heller för den delen.

Hoppas i vilket fall att han åker hem till Onsdag.

Har för övrigt haft en toppenhelg med underbara flickorna med lite väl mycket förfriskningar må hända men men vad gör det händer ju inte så ofta :)

Idag var det dags att bege sig tillbaka till jobbet och nu är det bara två dagar kvar tills jag har semester, så skönt.

Nu ska jag faktiskt ta och kasta in handduken och krypa ner hos min man i hopp om att jag är kryare imorgon.
Ha det så bra allesammans och * hoppas du vet att jag finns här och du är alltid välkommen här när du vill för det bestämmer jag :D

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0