Söndag och snart jobb.

Nu sitter man här och väntar på att mammsen skall bli klar med maten, kurrar snart i magen och det doftar helt underbart så som det alltid gör när mamma lagar mat.
Idag har Lillstrumpa namnsdag så jag får ta och gratulera.
Idag har jag varit på promenad med Ginga i den underbara solen som värmde mina kinder riktigt ordentligt, klädseln var pyjamas, stövlar och täckjacka som sig bör en söndag när man har semester. Nu har jag faktiskt varit klädd i ett par timmar haha.

Imorgon blir det väl till att åka hemåt igen vill inte att semestern ska vara slut men ett onödigt ont. Som tur är så är man ju ledig i helgen igen och det är ju inte fy skam det heller, tänka sig att jag då har varit ledig tre helger i rad helt underbart.

Nu håller Thompa på att busar med min lilla vovve så det blir väl till att gå en liten promenix snart men först äta.

Våren är på G nu det känner jag, solen är helt underbar nu, snön smälter sakta, i väster hittade jag en myra och nu när jag var ute och rökte kom det en mygga och flög förbi. Tror nog att det hela beror på att jag bestämt att vintern är slut nu, tror inte ni det?

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0