Fix och trix

Idag har jag varit piggelin kan man väl påstå, uppe och ut med hunden i morse vid 10:00, sen att jag gick och la mig en stund sen hör ju inte hit.
Sen Har jag mest myst runt här hemma, druckit kaffe och pratat i telefonen. Blev så sugen att gå på stan men ingen som nappade på det utom min underbara man då så klart :) så vi har shoppat och ätit gott så min mage har intagit höggravid läge nu. Chris ligger och sover då han ska jobba i natt och jag har just putsat kycklinghjärtan som ligger i kylen på marinering.
Vi får se hur han tycker om dem.

Nu ska jag sätta på en kanna kaffe och gå med Ginga en sväng, se om det blir att baka lite nu i kväll :) men macaronsen får vänta måste köpa en fin sil till det för jag äger ingen sån, är vist väldigt viktigt med siktningen.

Någon som vill köpa julklapp åt mig så vill jag ha en kamera :)

Xoxo så länge
Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0