seg idag.

Hej på er! nu har jag precis duschat av mig och ska göra mig klar att åka till jobbet.
Till förmiddagskaffet såg vi på disney, en jag tydligen missat hur det nu kan komma sig.
Bidde ju inte till att gå på någon promenad/lek i går så gumman min behöver verkligen komma ut och springa av sig idag så det har blivit promenad på morgonen och ev ut med Älsklingen och springa och leka med kompisarna i hagen. Vet ju att Tintin saknar henne massor, han blev helt till sig stackaren när vi mött honom i hissen och utanför. De är så söta så.

Nej ni om jag ska ta och göra mig klar för en dag på jobbet nu då. Riktigt glad över att jag har fast och en 100% tjänst. Riktigt skönt att veta vad man har att röra sig med varje månad, så man kan planera lite.
Där emot så saknar jag att jobba som vikarie med att få bestämma lite själv hur dagarna ser ut och kunna vara ledig när man vill.
Så det jag hoppas på till nästa år är att jag får en nattjänst, skulle uppskatta det. Då finns möjligheten till att pendla, för mig att få sova och problemet med Ginga försvinner när Coffe börjar jobba efter nyår.

Nej ni nu ska jag slänga mig på sängen vid min man innan det bär av mot jobbet.

XoXo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0