kort inlägg pga trötthet ;)

Idag är jag så jäkla trötter, har varit det sen jag kom hem från jobbet.
Imorgon börjar jag inte först kl 14,00 så jag får lite sovmorgon och det gillar jag.

Men nu är jag så trötter så jag ska nog ta ett bloss och köra kvälls proceduren, den tar ju ett tag säger min man, för att sedan ta och krypa ner i sängen.
Skulle egentligen hoppa in i duschen men pallar inte fixa med håret och vill inte somna med blött hår heller så får nog allt ta det imorgon.

Vet att det kanske inte varit så intressanta inlägg på ett tag nu men ska jobba på det.
Tänkte fixa med en ny header med men programmet har försvunnit så måste fixa nytt. Någon som har idéer om hur den nya skall se ut?

Skriv i kommentaren vettja.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tycker den ska beskriva dig. Galen och helt underbar

2009-09-22 @ 13:26:00
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Sussie

Håller med föregående talare!

2009-09-24 @ 15:50:05
URL: http://susannaibadet.blogg.se/
Postat av: marina

Det tycker jag med:)!!!

2009-09-29 @ 09:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0