ännu en fredag gången.

Förra inlägget blev visst aldrig publicerat. får se om det funkar bättre denna gången.
Känner mig i alla fall bättre så det blir nog till att gå tillbaka till jobbet nästa vecka, jippi :D
Är ju kanske inte så skoj att jobba men det slår att ligga hemma med hästlängder.
Idag har jag vågat mig ut och gått till affären, kände mig som en skurk på rymmen hihi men var ju tvungen att köpa mat och toalettpapper då älsklingen min inte var hemma utan hjälpte Robban att flytta.
Svärmor, som för den delen fyllde år i går Grattis, var förbi idag och lämnade en kalender till mig för 2010, hon kommer med en ny varje år :D

Nu ligger min kära hund här och behöver nog gå ut men det blir ett jobb för älsklingen min.
Idag har jag inte gjort mera än i den gångna veckan förutom svängen till affären då.
Nu börjar jag bli riktigt seg och lite huvudvärk har jag så ska nog strax sussa kudden.

Det är bland det tråkigast som finns att ligga sjuk när man inget kan göra. Annars så kan man ju oftast göra nått som tvätta lite, städa av lite eller så men inget sånt har det blivit denna veckan och jag kryper snart ur skinnet mitt.

Nu känner jag i alla fall att det finns ett ljus i tunneln.

När man har en hund som ligger på magen så går det inte så bra att skriva och det är ju tur man har lite fingerfattning och en aning om vart tangenterna sitter :D
Bäst tror jag att spendera henne lite tid innan det är dags att somna.

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0