Tjoooo.

Tänkte jag skulle ta mig i kragen och skriva ett inlägg innan jag går och sussar kudden.
I helgen har jag varit ledig och inte gjort mycket alls faktiskt förutom i fredags då jag var på middag med släkten för att fira Mormor och Morfars 55:e bröllopsdag. Bara hoppas Älsklingen och jag med får fira en sådan dag omgivna va vår egna familj en dag :D

Idag rullade jobb veckan igång igen och jag har jobbat kväll, lite sur på mig själv att jag inte lagt in om semester idag och i morgon för då skulle jag vara ledig till fredag kväll och det hade ju inte varit fel alls men detta går ju i alla fall.

Är så sugen på att göra någon förändring, vet dock inte vad jag skulle hitta på.
Funderar även på om man skulle köra igång med en detox period igen det var ju typ ett år sedan eller så och med att man mufflat i sig den senaste tiden kan det kanske vara en idé.

Nej ni nu ska jag ta och fixa en kopp the och sedan tvätta fötterna och fixa mun och face så man kan sova lite innan man ska upp och knega igen.

Sussa sött med er.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hejsan! Häftigt att varit gifta så länge men det tro jag ni får uppleva också! Jag mår bra och vi har fått en lägenhet nu i Hornstull på Söder så vi är glada! Extremt mycket på jobbet bara. Hoppas vi ses snart! Ni kanske kan komma och hälsa på i vår? Kram

2009-11-17 @ 16:14:37
URL: http://susannaibadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0