Vigselsamtal.

Idag har vi varit på vigselsamtal och det gick ju bra. Efter det åkte vi hem till mammsen och hittade vår söta hund liggandes på gräsmattan och vänta på oss, önskar så vi hade en gräsmatta åt henne ;)
Hemma hos mamma och Thompa åt vi mat och drack kaffe, skrev ut lite saker till fredagen och fixade det sista med placeringen.

I morse eller på förmiddagen var vi och städade, hämtade klänningarna och sen gick jag på stan.
Innan vi begav oss till Las Vikas åkte Älsklingen och jag till systemet och köpte öl och alkoholfri dricka, det blev en hel vagn hehe.

Sprang på Liiza på Coop med och hennes lilla sötnos som blivit stor.

Min älskling och jag har haft en underbar dag tillsammans idag och efter att nu tagit en härlig dusch tillsammans och fixat tänderna och allt så är det dags att krypa till kojs, gäller att passa på medan man är trött för i natt fick jag kliva upp och vika servetter och göra servettringar.

Nej nu får ni sussa sött, det ska jag.

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0