så trött så trött.

Idag mina vänner kom ringarna. Min passa perrfa men älsklingens var för stor, så vi får gå till en smyckes smed och göra den lite mindre.
Nu är det inte långt kvar alls mina vänner börjar bli trött på väntan nu faktiskt.
Här sitter jag nu trött och dan men går likt f** inte och lägger mig. Nej nu ska jag plocka av mig fransarna, har ju fakeisar idag :D och tvätta facet och sova... sen blir det upp och knega igen men går bara till 12:00 imorgon så det är ju skönt sen ska jag hem och sova....
Imorgon får vi även reda på om min semester ang. helgen går igenom med efter det blir det till att boka boende, vill ju veta hur många dagar :D
Nu ska jag hälla i mig en liter vatten sen tvätta mig hehe.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-21 @ 20:31:16
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj det blev visst lite fel.. Jag ville bara säga att jag är så glad att det snart är dags för dig..Älskar dig

2009-05-21 @ 20:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0