Min kväll.

Hej på er!
Jag kom just på att det var melodifestival idag eller schlager skit sak samma.

Var på prommenix förut med Gingis och älsklingen, sen bar det hem för att kolla på Tv. I pausen gick vi ut i köket jag gjorde chokladpudding och Älsklingen Popcorn sen gick vi och satte oss igen. Efter det kollade vi på en film och jag pysslade samtidigt klart min sparbössetårta.
När filmen var klar gick jag ut i köket för jag var ju sååå sugen på nått och kom på att chokladpuddingen stod kvar i frysen där jag ställde den under reklamen så den skulle stelna fortare. Så jag har just ätit en skål med chokladpuddingglass och det var inte helt fel alls ska jag säga.
Älsklingen tyckte jag skulle hämta mini marschmallows och chokladsås men det sa jag stopp till.
Nej ni, nu ska jag ta mitt vinglas och lägga mig och läsa lite innan jag ska sussa. Imorgon ska vi ju på dop och innandet är det ju en hel del som skall göras.
Sussa så sött alle sammans.

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0