inte mycket kvar.

  •  Köpa engångs glas.
  • Beställa mat.
  • Beställa tårtan.
  • Köpa blommor med tillbehör.
  • Köpa stay up´s.
  • Alkoholfritt alternativ och drink grejer.
  • Lämna in vigsel pappren och hindersprövningen till förrättaren.
  • Boka tid med förrättaren.
  • Ha vigselsamtal med vigselförrättaren.
  • Boka tid för naglar.
  • Provsminkning.
  • Prov håruppsättning.
  • Köpa hårnålar mm.
  • Hämta klänningen.
  • Beställa ringar.
  • Gästbok.
  • Boka fotograf.
  • Köpa mer öl och cider.
  • Bordsplacering.
  • Boka stugan.
  • Älsklingens kläder och skor.
  • Mina skor.
  • Fixa för Ginga.'
Som sagt inte mycket kvar att göra nu och då har man ändå hunnit med mer än vad som står med på listan. Nu ska jag bege mig till stan och hämta ut mina underkläder.
Ha det så länge.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Gunila

Tick-tack nu är det inte långt kvar.

Tänk att lilla Titti snart är FRU.

2009-05-26 @ 19:15:21
URL: http://www.nogg.se/gunila
Postat av: Gunila

Vill bara säga grattis idag på ER DAG!

2009-05-29 @ 12:01:48
URL: http://www.nogg.se/gunila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0