Dags att sussa men först....

...Tänk om man kunde sjunga så här med sin man.



Ellerom ens man kunde sjunga som Carlos, sa till min älskling att han skulle sjunga för mig på fredag som Carlos i the man you love och han lovade att han skulle det  :D bara han fick ta sig ett par snapps först.

I helgen har min lillstrumpa firats och hon föddes år 1987 och det året vann ialla fall ett väldigt bra bidrag i eurovision tycker ni inte, den håller än.



Grattis ännu en gång gumman.

Nu måste jag sova för jag börjar jobba om 5 timmar och 55 minuter i skrivande stund eller 7,00 om jag räknat fel hehe.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Marina

finns inte många som slår Jonny Logan... vet du att jag kommer ju ihåg när han vann, shit va gammal jag e:)kram

2009-05-27 @ 10:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0