äventyr.

Hej på er hoppas att ni har haft en underbara helg i solen.
Idag har vi varit på utflykt och druckit kaffe i solen medan Ginga pinga sprungit av sig och badat i sjön.





Ginga gillar att ha ut huvudet och låta öronen fladdra i vinden.
Hon gillar även vatten eller snarar älskar men hon tycker inte om att simma.



Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder och inte skriva heller, ska visa min älskling ett boende jag vill kolla på :D tror ni han går med på det?
Det är ju inte riktigt jag men i alla fall :D

Kram på er.
Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Wickii

vad mys ni har det. Vi har badat här också idag..:D KRam

2009-05-04 @ 20:53:28
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0