Zzzz.

Sömnig och trött är jag, fruktansvärt trött.
Efter att ha ätit när jag kom hem var jag tvungen att lägga mig ett slag, låg och läste och sedan somnade jag. Tvingade mig själv att kliva upp och gå ut på en långpromenad nu på kvällen med Ginga.
Sen hem och göra kvällsfika och ringa och gratta Thompa.
Så nu har jag kämpat med att vara vaken ett tag så nu går jag och sover igen.
Fattar inte sov igår eftermiddag/kväll med pluss att jag la mig tidigt vet inte riktigt vad som tagit åt mig.
Imorgon är det fredag igen ialla fall vilket innebär att jag är ledig sen och får sova ut på morgonen tillsammans med min älskling.

Nej nu ska jag krypa till kojs, sussa sött.
Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Nette

Hej! Rimbobullar är ganska syndiga bullar med dom är grymt goda. Om du googlar lite får du fram receptet orkar inte gå och hämta min receptbok. Med ett tips om du ska göra dom så gör dubbel med fyllning dom blir godare, du hinner göra vetebullar imellan också. jäsningen på rimbo bullar är 2 h.

Säg till om det är nått så hjälper jag dig..

Kram Kram

2009-03-19 @ 22:49:07
URL: http://thisisnette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0