Openings I Love

Idag ska jag lägga in lite openings som ligger mig varmt om hjärtat eller vad man ska säga.



Denna höll på att ge Vår älskade Ginga namnet Sora för hennes vackra blå ögon.


Fast den senaste är ju så bra den med ju ;P
Hittade inte riktiga opening med bra ljud men här är bra ljud men inte bild så klar typiskt men sååå bra text för oss som kan den ;D



SEn är det väl dagt för lite nostalgi utanför Naruto och vad ska det då bli då om inte Ginga Densetsu Weed
Där vår älskade Ginga fick sitt namn ifrån en serie som ligger älsklingen och mig riktigt djupt om  hjärtat.



Åhhh det spritter i kroppen när jag hör den och blir alldeles varm ;D funkar varje gång att få upp humöret när man höjer volymen till max och sjunger med.

Love.

Måste ju även ha med orginalet, japp Gin måste ju vara med på ett hörn.
omm weed är Ginga så skulle detta kanske vara Chuppe då eller Rutan då rollerna är ombytta från Serien hehe.






Och så lite för Nockan



Sist för idag blir denna och vi vet väl vilken . mhmmm just det, Star Zinger.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman! Blev lite tårögd bara av o se det lilla :-) Ska tvinga min Beibi att se den någon dag :-)

2009-03-16 @ 22:50:50
Postat av: Cessili

Japp den är så bra. Tänkte ta ett klipp först med na na nanana men det var abara ett litet klipp.

2009-03-17 @ 16:27:57
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0