Money money.

Goddag på er!
Idag var jag ju ledig och hade tänkt att jag skulle sova mer eller mindre hela dagen, vad gör jag då om inte vaknar 07,40. Somnar om och vaknar igen 08,10, efter det har jag legat kvar i sängen och halvsovit och det var massa mys ska jag säga.
Idag är det ju date night så här sitter jag med papiljotter i skallen och smuttar på mitt kaffe medan jag uppdaterar er.
Riktigt sexigt måste jag säga.

Loggade in på Seb förut för att kolla om de lagt upp den nya lönespecen och det hade de, fy fan va gött med dubbel lön denna månad då. Ser ju ut som en hög inkomsttagare.
Fick igår eftermiddag på jobbet reda på att jag ska flytta på mig nästa vecka då jag ska till Hagaborg och kommer förmodligen vara där tills slutet av augusti eller september nått sånt får reda på mer nästa vecka.
Nu ska jag ta och leta reda på mina stämpel kort så jag kan håva in mera pengar, fan va nice.
Sen ska jag föna håret så vi kan ge oss av på äventyr.

Lite sur är jag dock av inte Naruto släppts än, fattar de inte att vi väntar.... Gaaaah hur lång tid ska det ta att översätta japanska egentligen ;P

Kramar så länge.

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0