Dan före dagen.

Idag har det umgåtts en hel del.
Lillstrumpa kom hem från att ha varit och kört och vi mötte storstrumpa vid tågstationen, sedan gick vi på myrorna och hade det riktigt roligt åt allt märkligt som finns där.
Sen käkade vi på stan och gick och shopade lite.Själv köpte jag lite smycken, en keps och nya solbrillor. Ja just det vantar med till mig och lillstrumpa :D så vi matchar varandra på promenad.

När vi kommit hem så kom Sandra Theo och Gullan hit på en kopp kaffe.
Han är ju bara det sötaste som finns den där lille Kalle Theodor. Så söt när han går runt och pular och så rätt vad det är så stannar han till och gör de sötaste små grimaserna, som han just kom på något riktigt skojigt. Jag kan verkligen identifiera mig med det.
I vilket fall så är han den sötaste lille pojken jag sett på länge han ser verkligen ut som en pojk Skrollan.

Nej nu ska jag sätta upp ett par tallrikar som jag köpte sån spiral fjäder grej till idag.

Tjillivippen så länge.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

ja han är ju verkligen söt den där grabben. kan det vara hans mamma han brås på?? Hon är ju rätt söt hon med:D

2009-03-24 @ 21:48:14
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Sandriz

Ja du Viktoria det måste nog vara det va:D!

Glad jag blir när ni skriver så om min lille skrutt:D!

Puss på er!!!

2009-03-26 @ 19:03:40
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0