Dagarna bara rusar fram.

Hej på er, här sitter jag som vanligt och glor rakt in i datorn fast jag borde sova.
Idag eller kväll så har jag varit och jobbat själv på Ängslyckan och det gick riktigt bra faktiskt.
Två saker är ett faktum, Staden vi bor i är mindre än jag tidigare trott tre cykeltramp och jag är i en annan del av stan läskigt. Den andra är att det finns sjukt mycket gator som jag aldrig tänkt på förut, känner mig som en orienterare med min minnes lapp som jag beskrivit vägarna på till olika personer och tesen i den andra handen samtidigt som jag tittar upp och runt lite innan jag cyklar vidare hehe.
Gick i alla fall jätte bra och Enhetschefen var så nöjd då det redan kommit in beröm och positiv feedback om mig :D
Bara att suga åt sig.
Imorgon ska jag till Enhetschefen på Tuppen och se vart de kan tänka sig göra av mig någonstans nu när jag får fast Weeeiii.

Som grädde på moset så fick jag sms från systembolaget idag och mitt vin har kommit så jag ska försöka hinna dit och hämta ut det till helgen för imorgon hinner jag nog inte.

Nej ni nu ska jag tvätta av sminket och krypa till kojs. Synd att det inte är en mask man tar av och kan sätta på igen dagen efter, menar då det tar ett tag att sminka sig och tvätta av och smörja in  och allt som ska göras.
Ska i alla fall införskaffa nya borstar och ögonskuggor, tappade min ena i golvet idag :( Någon som har tips på bra borstar hört att body shop ska ha bra.

Personligen tycker jag på sista tiden att minerals pudret som jag förut varit så nöjd med inte alls är lika bar, vet inte vad som hänt.
Fick tipset om att röra ut minerals i en vanlig ansiktskräm eller underlags kräm och applicera som foundation och fasiken så bra det gick super nöjd, smidigt och jätte bra resultat.
Köpte ju i förra veckan en ny mascara med, den nya från Max Factor och är jätte nöjd men mindre kul var det ju att gå in på Cubus och se deras rabatt på den men men det är en annan historia.

Nej ni nu ska jag sätta fart så man kan sova sen.

Xoxo  Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0