Vicketoria

STORA SYSTERTESTET
- Gör testet om du vill visa att du bryr dig om din syster!

Hon
Vad heter hon? Viktoria
Vad var det senaste hon sa till dig? Vi kan ju höras av någon dagNi får ha det så bra.
Vad brukar hon säga när hon kommer hem? Vi hälsar på varandra och kramas:)
Vem umgås hon mest med? Roobin, jossan och "Tjockis" VS, även alla på jobbet då hon mer eller mindre bor där.
Har hon en pojkvän? Japp härliga och underbara Roobin
Har hon en speciell lukt? jajamensan och hennes hår mmmm.
Kan du hennes mobilnummer? japp men vet inte om jag ska skriva det här.
Vad är typiskt henne? den där blicken och när hon skrattar och säger roooligt med fingrarna sådär över munnen fölt av en min som är så härlig.
Är hon din lillasyster? japp
Är hon din tvillingsyster? jag räknar henne som det fast hon är det inte på rikitgt.
Är hon din storasyster?nej.

NI
Hur många år skiljer det mellan er? 3 år
Har ni samma föräldrar? JA
Brukar ni göra saker tillsammans? Vi ses så ofta vi kan och då blir det massa prat, massa gott och sena kvällar, vi kan helt enkelt inte gå och lägga oss i tid när vi är tillsammans.
Kan ni prata om allt? Ja!
Kan ni skratta åt allt? Åt det mesta men inte allt.
Bor ni i samma hushåll?  Nej. vi bor till och med Sex mil ifrån varandra det hoppas jag det så småning om blir ändring på.
Umgås ni med samma människor? ibland. :D
Är ni oftast sams? jabortsett från lite gnabb och sånt som hör systrar till.
Tycker du ni har en bra relaktion? Ja helt klart
Tror du att hon tycker det? Det vet jag att hon gör
Samma skola?1-6 gick vi på samma skola samtidigt sen har vi gått på sanna högstadie och gymnasie men efter varandra.
Samma musik? jag gillar det mesta dock gillar hon inte allt jag gillar.

Vad var det sista du sa till henne? Var rädd om dig och hoppas det inte regnar på er. (nått sånt)
Uppskattar du henne? ja helt och fullt
Litar du på henne?Samma som ovan.
Brukar du sno grejer av henne? Sno vet jag inte men vi lånar saker, mest lånar hon och jag lånar tillbaka mina hehe ett fungerande krettslopp.
Vem är det som startar era fighter? Vi bråkar inte men visst så tjaffsar vi i mellanåt men det går över lika fort, mest pga dåligt hummör eller dag mm.
Ställer du upp för henne om hon behöver? Helt och fullt finnsinget jag inte skulle göra för henne.
Om du såg henne gråta, skulle du gå dit? Utan tvekan, skulle fråga om hon ville ha en kram, det är inte alltid hon vill ha det.
Till sist, älskar du henne? Högre än något annat älskar jag de mina.

Kommentarer
Postat av: Wickii

Mys du är=)

2009-07-22 @ 21:35:03
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0