en rolig grej.

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra random i din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?
Bjuder du på det hos mamma eller? Vill du följa med hem? jag fattade aldrig vad du ville förut.

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
jasså jag är skit hungrig.

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Ska kolla på bio, ringer när jag kommer hem gumman.
Vilket sms blev du mest berörd av?
ja visst. vore jätte gulligt.

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Hej kan du ringa?

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kr?
Glad midssomar. Hälsa dina och ha det bra.

om du trode på gud vad skulle du säga till honom då?
om 30 min. grillar vi. Sen går vi till melkes och tar en öl :D

Vad vill du höra mest av allt?
Ska ni handla något på bolaget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0