fredags mys.

Nu är första veckan efter semestern avklarad och det känns helt okej faktiskt.
Idag bär det av till Las Vikas för att plugga bla med Lillstrumpan min.
Var förbi gröna kiosken idag och köpte lite förfriskningar till helgen och sen åkte vi runt och uträttade lite ärenden bla köpte en present till min älskade Lillstrumpa och sen var vi och hämtade färskfoder till Gingis.
Tyvärr var ju plus fodret slut så vi fick köpa det vanliga, det var synd då hon gått upp så fint i vikt sen vi började med det och blivit så fin om magen mm. men men snart blir det plus igen.
Imorgon åker älsklingen min och fiskar kräftor med grabbarna, mumms så gott.
Nej nu ska jag göra mig klar att gå och sola lite, för jag klarar ju inte av att låta bli sånt som är farligt jag måste ju bara haha.

Köpte ju en ny tunkia/klänning och en kofta igår och fy så nöjd jag blev :D

Kram på er.
Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0