IKEA... weeeiii

hej på er! idag började dagen med fika med Lillstrumpa hemma hon Sandriz och Andreas och lilla charmtrollet Theo så klart.
Där smaskade jag i mig ett wienerbröd till kaffet när de andra åt semla.
Sedan bar det mot IKEA. Resten av dagen bestod av att shoppa och äta mat på Ikano. När vi var avklarade där var det bara kvar att ge oss av hem och sätta upp och ihop det vi handlat.
Sm sammanfattning har jag haft en riktigt super trevlig dag, tackar för det.

Imorgon är det torsdag och den dagen följs av fredag och då har ni väl inte glömt att det är Girlicious kväll hemma hos mig, klockan 18,00 är timmen slagen och ni är välkomna.
En hiskligt rolig kväll skall vi ha i goda vänners lag, en kväll då vi kan skratta bort vardagen och våra bekymmer.
Kan knappt bärga mig ;P

Nej ni nu ska jag göra mig klar att gå och sova, ha det så bra alle sammans.
xoxo... Cessili

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Tack själv.

jag längtar med till imorgon. så roligt.. saknar dig faktiskt cissi redan:D

2009-01-22 @ 12:09:31
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Sandriz

Tack själv:D

Ska bli super kul.. längtar massa!!!

Kram kram

2009-01-22 @ 14:32:08
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0