en väldigt trött Cessili

Idag är jag så trött så trött, skulle nästan tro att det varit fullmåne inatt så dåligt som jag sovit.
Har bara legat och vridit och vänt mig, bara sovit små korta stunder och varit alldeles obekväm mest hela natten och morgonen.
Tänkte ge upp när jag tyckte att nu måste det ju i alla fall vara morgon fast klockan bara var strax efter fyra, så jag sket i det och gosade med älsklingen min tills jag somnade om igen.

Nu sitter jag här och väntar på att lunchen ska bli klar och det luktar riktigt smaskigt ska ni veta.

Idag har även alla Alexandra och Sandra namnsdag, så då får vi passa på att gratulera.

Nej ni nu ska jag kramas med älsklingen och slå en pling till Lillstrumps.

Xoxo... Cessili

Kommentarer
Postat av: Alexandra/ Sandra

Tack tack!!!

2009-02-17 @ 14:01:26
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp har slutat röka:S

2009-02-17 @ 21:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0