Sicket flyt.

Hej på er!
Fy vad dålig jag har varit på att uppdatera här, har verkligen försökt och tänkt att jag skulle många gånger med inte blivit av.
Vet inte om det kan bero på att jag somnar mer eller mindre så fort jag kommer hem.
Igår somnade jag på sängen när jag kom hem, vaknade av att älsklingen sa att maten var klar. Efter maten och kaffe tog det inte så lång stund innan jag somnade i soffan och älsklingen kom och frågade om han skulle bära in mig i sängen och då var klockan typ 01,00 och filmen han satt på var slut men jag bara sov.

Idag skulle jag jobba kväll men så blev det ju inte, vaknade av att min älskade man står med telefonen och säger "älskling det är nog bäst du kliver upp". Då var det kaos på jobbet så det var bara att ila dit. Imorgon får jag börja 1 Timme tidigare än planerat men då bär det av på utflykt och det ska bli skoj.
Idag på jobbet har jag fått tecknat då vi inte hade någon tecken kunnig personal och jisses så bra det gick. Dock blev det lite svårt då jag skulle teckna åt SSK men det funka i alla fall, så jag var så stolt och häpen på mig själv :D

Sedan kom Chefen och ville ha ett enskilt samtal med mig så jag blev lite nervös då hon såg lite sammanbiten ut. Det visade sig att jag får förlängt och stannar på avdelningen till årsskiftet då hon trixat lite och det var hon så glad över. Sedan kom kvällspersonalen och The Boss kläckte nyheten och jisses vilket kram kalas det blev.
Så på måndag blir det schemabyte och det funkar kalas det med, typ likadant med en underbar vecka som väntar snart.
Och det kan vara så att jag får gå upp i 100 redan om ett par veckor.
Så idag la jag in om semester i september och det finns inget som talar för att den inte ska bli beviljad, så då bär det av till London, resan är ju redan bokad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0