Fredag och helt slut.

Hej på er!
Om ca 1 timme bär det av mot jobbet, efter att ha varit ledig nästan hela veckan bär det emot att börja jobba när det äntligen är helg.
Har ju som tur är ett bra schema i helgen så det kommer nog gå galant det här.

Idag är dock ingen vidare dag, känner mig inte alls på topp. Minsta ansträngning är en rejäl påfrestning och att bara andas idag är en riktig utmaning. Blodtrycket är väldigt lågt idag med så känner mig illamående, trött, och yr och har inga krafter alls.
Undrar hur denna kväll kommer bli ja.

Efter att inte haft någon matlust på evigheter och mer eller mindre levt på stekta grönsaker, äpple och vindruvor, fick jag igår kväll fnatt på skinksmörgåsar och yoghurt med flingor, mm smaskens var det. Försökte idag när jag vaknade till frukosten men fick verkligen tvinga i mig, smakade inte alls gott längre.

Mitt ben har börjat se bättre ut och känns inte lika konstigt längre så krämen verkar göra sitt, brickkanylen hjälper lite den med dock inte lika mycket som jag hoppats på. Sprayen jag fått till natten trodde jag fungerade men mannen försäkrar mig om att så inte är fallet. Jag som tyckte den funkade men kan ju ta ett tag innan den ger effekt sa de ca 4 dygn så vi får se om det blir bättre annars får vi kanske byta ut den till nått annat.

Nej ni nu ska jag byta kläder och ta en sväng med ginga innan jag ska bege mig till jobbet, typiskt att det skulle börja regna.

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0