Jag gick in i garderoben

Gud så besviken jag blev på reklamen det var inget roligt eller av värde men kaffet var väldigt gott. Istället blev det till att rensa och städa min klädkammare. Jag kan verkligen inte förstå hur det kommer sig att jag samlat/behållt så mycket som jag inte vill ha på mig, kommer ha på mig eller som inte äns är mitt. Så nu har mamsen och Lillstrumpa lite kläder att hämta hemma hos mig. Blev lite klänningar och annat tjofs som också det stoppades ner i sen väska. Tänkte Saga kanske ville ha dem när det blir dags att klä ut sig. Nu har ialla fall mina skor fått en egen hylla i klädkammaren och det blev de glada för. Inte lika glada blev mina Svarta mockastövlar. Det gjorde mig ont men de fick lämna samlingen och kasta in handduken. De hade blivit på hoppade av nått äckligt och satt med dem länge och väl innan jag slutligen fick ta farväl, så nu måste jag ge mig ut och försöka hitta ett par värdiga ersättare vilket inte kommer att bli lätt.

Nu ska vi ha lite mys pys i soffan innan det blir dags att krypa till kojs.

Ha det så bra där ute i höst mörkret... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0