Tortyr = Momento.

God morgon på er.
Idag började dagen med att älsklingen körde upp mig ur sängen för att han tyckte jag skulle komma upp innan han gick till jobbet.
När jag kommer upp så får jag brunabönor och fläsk till Brunch , riktigt smaskigt fas jag kaninte äta för mycket bönor då blir det äckligt, sött och sliskigt.

Nu när älsklingen gått till jobbet så har jag och ginga fikat lite medans vi tittar på hem till gården. Jag dricker kaffe och Ginga äter gurka.

Nu väntar vi på att våra bästa år skall börja, tyvärr betydeer ju det att man måste kolla en lite stund på den där hämska människan i momento.
Förstår inte riktigt vad för bottenskrap de anställer,jag skulle skämmas, stackars föräldrar säger jag bara.
Galen pannan bara pratar i nattmössan och har total IQ-badboll, samtidigt som hon skriker för fulla muggar och sprattlar som en fisk på land. Uscha mig hämska människa.

Nu blir det ett bloss innan VBÅ börjar.

Ha det så länge... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0