En söndag efter jobbet.

3 dagar och 22 timmar sedan jag senast skrev, fy på mig det måste vi skärpa oss med och uppdatera lite oftare.
Uscha mig nu skrev jag vist i tredje person med hehe, me sick in the head.

Det var även 2 veckor och 3 dagar sedan en bild visades.
Nya målet är att uppdatera minst en fång per dag.
Andra målet är att öka antalet besök på sidag.
Tredje målet är öppet för förslag.

Idag är det ialla fall söndag och min älskling har gjort kaffe till oss, underbara Miss Li ljuder ur högtalarna.
Söndags eftermidagar brukar jag avnjuta med en kopp kaffe och genom att bläddra igenom reklamen, riktigt mysigt tycker jag att det är men inte alltid det går att göra eftersom SDRs medarbetare inte alltid gör sitt jobb och man kan få sin reklam senare mitt i veckan och ibland inte allt.
Haha nu låter jag som en gammal tant som klagar på att hennes söndag blir förstörd pga att hon inte får sin reklam.

Nu skall denna tant inte klaga mera för hon har fått sin reklam.

Uppdaterar efter kaffet.
Tjoffsen så länge. // Cessili

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0