tisdag och i planerings tagen.

Då är en ny vecka påbörjad och jag vet inte vart förra tog vägen någon stans men men det kommer ju hela tiden nya.
På lördag skall vi på dop, lille kalle theodors dop.
Tänka sig att den lille herrn har hunnit bli hela 6 månader redan, fy så fort allt går.

Igår ringde jag runt och styrde, fick tag på en tjej som skall jaga fatt på min klänning åt mig hoppas hon hör av sig idag, vet vad skorna heter men kan inte hitta dem i vitt, vill ju inte ha röda med svart spets, rosa med svart spets eller hel svarta men skam den som ger sig.
Igår hittade jag även superfina kläder till herrn i huset men det var ju frackcote eller vad det nu heter och det ville han minsann inte ha. Så vi får kanske ta och gå till skräddaren med honom så han får som han vill.
Det är ju trots allt hans bröllop med.

Sen har jag pratat med ptent och registreringsverket och med vigselförättaren så mer eller mindre bokat, prelliminärt ialla fall de skulle höra av sig för mer konkret i veckan eller nästa.

Känner att jag kanske borde köpa mig en ny planerings/antecknings kalender, undra om det finns någon smart för just börllop. Vet att nårga tipsat om brölloptorgets checklista men den har jag ju inte hittat, får leta lite till.
Nu ska jag titta runt lite på inbjudningskort mm.

Tänk att det var så mycket att ha koll på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0