fredag

Idag är det fredag och man har just slutat jobba. Snart blir det till att hoppa in i duschen och sedan klä sig för att gå på bouppteckning, vilket inte är lika roligt.

Har äntligen hittat klänningen jag velat ha men inte vetat vad den heter eller vem som gjort den.
Nu har jag ialla fall hittat den efter mycket letande och vad är chansen att deas återförsälgare i sverige finns här i norrköping och att de har just den klänningen??? Den är nog inte så stor så det måste ju vara ett bra tecken.
Nästa vecka har jag ialla fall tänkt att jag skall försöka boka en tid för att gå dig med tjejerna och prova mina drömmars klänning.

Ne skall jag ringa och prata lite om namnlagen, behöver expert hjälp med det för allt är ju skrivet på fikonspråk och bara massa upprepningar av namn så jag hänger inte med för fem öre.

Kanske uppdaterar senare. kram kram på er.. Cessili

Föresten någon som vet vart jag kan finna dessa skor? Hör av er.



Kommentarer
Postat av: sandra

Oj vilka fina skor!!

Åhh vill kolla på klänning nu.. alltså kolla på dig i klänning:D!!

Kram kram

2008-09-06 @ 15:28:55
Postat av: Cessili

Ja visst är de, ska ringa till butiken imorgon och höra om klänningen och se om vi kan gå i veckan. kram kram

2008-09-07 @ 18:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0