Kvälls mys i soffan.

Idag har jag bara varit hemma och loppat mig, sen har jag och Ginga varit ute och lekt i löven sen nu på kvällen har vi varit ute i parken och sprungit, ja ni hörde rätt jag har motionerat mer utöver promenader och genom jobbet.

Axeleranda undrade vad Operah hade med natur att göra och det har hon inte, det är nämligen så att allt i veckan har inte med temat att göra men det skall minst tas upp en gång under veckan.

Har tagit lite fina höst och natur kort på mobilen men har ju min gammla telefon nu och kan ju inte få in de korten på datorn, vilket är väldigt irriterande. Sen är ju inte bilderna av topp kvalitet men de är ju kort lika väl ;P

Nu har det börjat en film på tv3 som jag tänkte kolla på som heter prinsen och jag, eller nått sånt, ska även vara lite social med älsklingen.
Att mysa ner sig i soffan, tända ljus och titta på film det är något som känns lite speciellt med just hösten.

Ha det så bra nu alla där ute i kvälls mörkret... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0