Tisdag är det nog.

Hejan på er alla bloggpundare där ute!
hehe kunde inte låta bli men det är som en sån man känner sig ibland/var dag, då man börjar med att kolla runt på alla bloggar om det skrivits något nytt.

Igår gick jag och la mig tidigt kunde inte hålla mig vaken, men efter att ha klivit upp vid ca 22:30 kunde jag ju inte somna om igen för det luktade ju nybakat i köket. Det var älsklingen som rostat bröd.
Så hela natten har jag mest legat och vridit och vänt mig, vilket lett till att det inte blev så mycket sömn i natt heller.

När lille Gingus och jag var till parken förut så upptäkte vi att någon börjat ta bort löven på marken. Gingus stod över linjen som blev av de båda sidorna och tyckte det var väldigt konstigt, sen sprang hon runt i löven som var kvar, vi älskar löv.

Nu ska jag dricka up mitt kaffe och kolla på våra bästa år innan det blir dags att gå ut en sväng igen.

Kram så länge... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0