lek i parken.

Hej på er.
Idag har jag pyssel städat. Damsugit, damat och plockat rätt saker till rätt plats mm.

Sen åt jag lite mat innan jag och Gingus mötte Sandra och Theo och vi gick till parken.
Där gungade Theo och Gingus rusade runt i sanden, det är väldigt roligt med sand förstår ni.
Sen fick Gingus ett litet dampryck vilket resuterade i att jag fick med mig en väldigt sandig vovve med mig hem.
Efter det földe jag med Sandrizen och Theo hem på fika och så klart kvällsmatnings underhållning hehe :D
Tror jag tycker det är lika roligt att göra ljuden som Theo tycker att det är att höra dem.

Nu ska jag göra mig klar att krypa till kojs det är ju arbetsdag imorgon.

Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0