...

Det blev ett par glas om jag ska vara ärlig och om saningen ska fram så blev det både glass och apelsin. Nej nu får jag skämas och gå och lägga mig bums.

Blir till att hitta på något sätt att förbränna alla onyttigheter man förtärt idag. Får ialla fall skylla på att det inte händer varje dag, pizza, glass mm men ett glas vin då och då är väl ingen fara säger min doktor ialla fall och dem ska man ju lyssna på sägs det.
Han säger att det man gör på semestern och som ses helt normalt som att ta vin till maten eller kvällen  är det annars också.

Nej ni nu ska jag svida om tills älsklingen kommer in igen efter att rastat Gingus.
Sussa sött med er, det ska vi.... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0