Uppdatering.

Ja nu är jag hemma igen efter att ha varit i las vikas.

Fredag

Åkte hem till Las vikas och till Lillstrumpa kan ju tyvärr inte tala om så mycket ifrån det då jag inget minns.
Nej du Cessili detta måste du göra nått åt så kan vi inte ha det, minns inte ett dyft har bara en fruktansvärd ångest.

Lördag

I lördags åt vi tårta och firade Roobs som firade sin sista födelsedag innan 30.
Det blev en tårta men Hem kole fluff, mosade hallon och vaniljkräm.

Söndag

I söndags var vi till båten och tog upp den för vintern, jag och Thompa nesslade oss ju på handleden och jag fick ta och stoppa handen i havet, det var så där otroligt, härligt och bitande kallt, så förtrollande som bara havet kan vara.
Det var riktigt härligt höst väder och helt underbart där vid bryggan.
Efter att Lillstrumpa slutat jobba åkte vi hem till Fia på fika och sedan upp till pappa innan vi åkte hem till stan.

Måndag

Så blev jag väckt av Lillstrumpa när hon kom hem från skolan och vi gick hem till Sandris, där vi åt vår lunch vi köpte på vägen sen begav vi oss tills tan och tog en fika.
När vi kom hem igen mådde jag inget vidare så vi bestämde oss för att ta 5 minuter men tyvärr var det ju bara Lillstrumpa, gingus och Lusse som fick somna. Så jag beslutade mig för att börja med middagen.
Älsklingen kom hem och vi åt allesammans och sedan kröp vi ner med kaffet i soffan och kollade lite medans Älsklingen spelade fall out 3.
Efter det kollade vi på DHW och Days.

Tisdag

Idag har inte många knop gjorts. Mådde inget vidare idag heller men inte pyton heller.
Damsugit och tagit hand om disken har jag ialla fall gjort.
Visade ju Days sidan för min syster häromdagen och det skulle jag nog inte gjort för tror inte hon klarar av sådan makt, hehe. Lillstrumpa har nämligen blivit helt galet beroende av att hitta avsnitt nu.
Lillstrumpa och jag blev ju så sugna på nått idag med så vi gick till affären, där vi irrade runt länge innan vi bestämde oss för att det var chokladpudding vi skulle ha, så blev det ju lite jordnötssmör.

Nej nu ska jag nog ta och göra klart att krypa ner ska ju upp tidigt imorgon ju.

Sussa sött med er... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0