Gingus Pingus.

Ja idag har man jobbat och det gick bra glömde ju dock bort att jag skulle kolla BT idagmen som jag sprungit runt och städat, handlat och diverse omvårdnads arbete så skulle nog inte mitt BT vara så rätt visat idag ialla fall.
Idag fick jag även ett sms om att min mobil är klar att hämtas ut och det passar ju bra nu när vi ska åka bort över helgen och åka tillbaks dig den gick sönder. Fast denna gång kommer jag inte ligga as full på toagolvet och kräkas och tjuta om vart annat, eller hmmm???

Roobs fyller ju år imorgon och det hade jag tänkt att vi skulle fira i helgen när vi kommer ner. Roobs min trogne supar kompis.

Igår spelade jag in en film på min helt vrickade hund ska testa och se om jag kan lägga upp den här så ni får se vad hon pysslar med hela dagarna.
Testade lägga upp videon men orkar inte och vill inte ha min hund ska vara på youtube eller liknande sida så det får vara.
Lilla Gingus stora nöje är nämligen att snurra runt runt runt och samtidigt bita sig själv i svansen eller i benen.
Oftast biter hon i bakbenen vilket resulterar i att hon ramlar omkull eller ramlar ner.
Ja hon är bara för skojig att titta på när hon hålls och när hon äcklas av sina egna ben och går till attak eller hånglar loss med dörrposten.
Min kärlekskranka Ginga saknar kanske sin Tintin.

Nej nu ska jag ta en kopp kaffe innan vi ska ut på promenad och hämta min telefon... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0